Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Koniec mięsięcznych biletów w wersji papierowej !

Szanowni Państwo, Miejski Zakład Komunikacji sp. z o.o. w Kutnie pragnie poinformować, że z dniem 30 czerwca 2022 roku, nie będzie możliwości zakupu miesięcznego biletu w formie papierowej.

Przypominamy również, że osoby korzystające z transportu publicznego w Mieście Róż, mają dwie inne możliwości kupna biletów miesięcznych. Poniżej przypominamy w jaki sposób można dokonać zakupu biletu miesięcznego i gorąco zachęcamy do korzystania z naszych usług.

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Kutnie od 1 października 2020 roku wprowadza bilet w formie karty elektronicznej. Korzystanie z karty będzie bardzo wygodne, dlatego też zachęcamy do tej formy biletu.

Karty będą mogli wyrobić także pasażerowie, którzy nieregularnie podróżują autobusami. Po zasileniu konta przypisanego do karty kwotą od 10 zł do 200 zł, będzie można wykorzystać do opłacenia przejazdów. Wystarczy zbliżyć ją do kasownika, aby naliczona została płatność. Karta pełni w takiej sytuacji funkcję portmonetki.

Przy pierwszym wyrobieniu karty pobierana będzie kaucja w  wysokości 10 zł. Jeżeli karta zostanie zagubiona lub uszkodzona, wydanie kolejnej będzie wiązało się z ponowną wpłatą kaucji w wysokości 10 zł. Na karcie umieszczone zostaną zdjęcie pasażera, jego imię i nazwisko oraz logotypy i numer biletu. Pozostałe dane będą znajdować się na serwerach. Kartę będzie można doładować przez specjalny portal www.km.kutno.pl lub w naszym punkcie sprzedaży biletów.
Kartę można wyrobić w siedzibie MZK przy ulicy Cmentarnej 1. Potrzebny do tego będzie dowód osobisty oraz dokumenty potwierdzające prawo do zniżek – na przykład legitymacja szkolna. W takiej sytuacji w czasie kontroli dokument uprawniający do zniżki nie będzie wymagany.

Tradycyjne bilety jednorazowe nadal będą dostępne w punktach sprzedaży i u kierowców.

Bilet okresowy – obejrzyj
Elektroniczna portmonetka – obejrzyj
Aktywacja doładowania – obejrzyj

Więcej na stronie www.km.kutno.pl w zakładce “informacje”.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 600 019 212, lub e-mailowy

Od 1 października 2021 roku, mieszkańcy Kutna mogą szybko i wygodnie opłacić przejazd autobusem za pośrednictwem darmowej aplikacji mPay. Jej użytkownicy zakupią zarówno bilety jednorazowe, jak
i miesięczne. Dodatkowo skorzystają z wielu innych udogodnień w zakresie codziennych płatności.

Dzięki intuicyjnej w obsłudze aplikacji mobilnej mPay pasażerowie uregulują należność za przejazd „od ręki”. Z poziomu telefonu zakupimy zarówno bilety jednorazowe, jak również miesięczne. Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play, App Store i Huawei AppGallery lub ze strony internetowej dostawcy (www.mpay.pl).

Jakie bilety będą dostępne w aplikacji mPay?

Za pośrednictwem aplikacji mPay mieszkańcy Kutna zakupią:

  • bilety jednorazowe, które uprawniają do korzystania z przewozu dowolną liczbą środków transportu, na dowolnie wybranych liniach (bilet przesiadkowy), w czasie 55 minut liczonym od momentu nabycia biletu,
  • bilety miesięczne, które uprawniają pasażera do korzystania z przewozu dowolną liczbą środków transportu na dowolnie wybranych liniach w określonym miesiącu kalendarzowym.

Jak opłacić przejazd w aplikacji mPay?

  • Krok 1 – po pobraniu aplikacji na telefon zakładamy osobiste konto, z którego będziemy opłacać przejazdy
  • Krok 2 – wchodzimy w zakładkę „Moje finanse” i wybieramy źródło płatności (przedpłacona portmonetka, podpięta karta płatnicza lub karta w elektronicznym portfelu kart MasterPass)
  • Krok 4 – po wejściu do autobusu wchodzimy w zakładkę „Produkty i usługi”, klikamy w kafelek „Komunikacja miejska”, wybieramy miasto i bilet, a następnie opłacamy przejazd (w przypadku przedpłaconej portmonetki należy zasilić ją środkami przed transakcją)

Jedna aplikacja, wiele korzyści

Aplikacja mPay to narzędzie, które obok zakupu biletów wspiera użytkowników w realizacji wielu innych płatności. Pogrupowane w dwóch zakładkach („Produkty i usługi” i „Moje finanse”) funkcjonalności ułatwiają m.in.: podróżowanie, korzystanie z serwisów streamingowych, czy doładowanie telefonu. Możliwości jest jednak znacznie więcej.

Instrukcja zakupu biletu – pdf