przystanek

Miejski Zakład Komunikacji
Sp. z o.o. w Kutnie

 
ul. Cmentarna 1, 99-300 Kutno
24 / 254 70 55

 

 

29 Wrz 2021

Od października bilety będą dostępne w aplikacji mPay

Napisane przez: MN
Odsłony: 745

Od 1 października mieszkańcy Kutna mogą szybko i wygodnie opłacić przejazd autobusem za pośrednictwem darmowej aplikacji mPay. Jej użytkownicy zakupią zarówno bilety jednorazowe, jak
i miesięczne. Dodatkowo skorzystają z wielu innych udogodnień w zakresie codziennych płatności.

Dzięki intuicyjnej w obsłudze aplikacji mobilnej mPay pasażerowie uregulują należność za przejazd „od ręki”. Z poziomu telefonu zakupimy zarówno bilety jednorazowe, jak również miesięczne. Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play, App Store i Huawei AppGallery lub ze strony internetowej dostawcy (www.mpay.pl).

Jakie bilety będą dostępne w aplikacji mPay?

Za pośrednictwem aplikacji mPay mieszkańcy Kutna zakupią:

  • bilety jednorazowe, które uprawniają do korzystania z przewozu dowolną liczbą środków transportu, na dowolnie wybranych liniach (bilet przesiadkowy), w czasie 55 minut liczonym od momentu nabycia biletu,
  • bilety miesięczne, które uprawniają pasażera do korzystania z przewozu dowolną liczbą środków transportu na dowolnie wybranych liniach w określonym miesiącu kalendarzowym.

Jak opłacić przejazd w aplikacji mPay?

  • Krok 1 – po pobraniu aplikacji na telefon zakładamy osobiste konto, z którego będziemy opłacać przejazdy
  • Krok 2 – wchodzimy w zakładkę „Moje finanse” i wybieramy źródło płatności (przedpłacona portmonetka, podpięta karta płatnicza lub karta w elektronicznym portfelu kart MasterPass)
  • Krok 4 – po wejściu do autobusu wchodzimy w zakładkę „Produkty i usługi”, klikamy w kafelek „Komunikacja miejska”, wybieramy miasto i bilet, a następnie opłacamy przejazd (w przypadku przedpłaconej portmonetki należy zasilić ją środkami przed transakcją)

Jedna aplikacja, wiele korzyści

Aplikacja mPay to narzędzie, które obok zakupu biletów wspiera użytkowników w realizacji wielu innych płatności. Pogrupowane w dwóch zakładkach („Produkty i usługi” i „Moje finanse”) funkcjonalności ułatwiają m.in.: podróżowanie, korzystanie z serwisów streamingowych, czy doładowanie telefonu. Możliwości jest jednak znacznie więcej.

Instrukcja zakupu biletu - pdf

 

 

 

 

 

 

do góry